http://ilussion.info http://ilussion.info http://ilussion.info

Alte vremuri...



Stateam si ascultam melodia asta si ma gandeam cata dreptate are...acum toti copii au macar un calculator/laptop in casa si macar un mobil.Acum strazile sunt goale,nu mai vezi copii care sa se joace fericiti cu mingea sau alte jocuri gen ascunsa,prinsa,baba oarba,etc...acum majoritatea stau inchisi in casa cu ochii in calculator si inainte stateai in casa doar daca rula tom&jerry la televizor.Imi aduc aminte cand parcul din fata blocului era plin de copii care se jucau iar acum cand ma uit la el vad doar un loc pustiu.
Si ca sa-l citez pe Nane..."UNDE-I COPILARIA MEA,C*AIE CA MI-E DOR":(

7 comentarii:

Adrian.Eiren spunea...

Foarte tari astea.. vaslueni presupun ..

nu colaboreaza cu hojones-records?

IluSSioN spunea...

nu cred ca sunt vasluieni

zeinep spunea...

Adevărul e că trăim într-o lume acaparată de tehnologie,doar că acest lucru nu e constructiv.Mi-e dor de jocurile inocente ale copilăriei mele.După ce am învăţat alfabetul am început să citesc tot felul de poveşti,acum învăţăceii îşi fac conturi pe hi5/facebook etc.Nu se compară copilăria noastră cu cea a generaţiilor care o preced

IluSSioN spunea...

ai perfecta dreptate..

anarhy991 spunea...

eh stiu si eu am fost atunci >:D< ce bine a fost…..

Vladea spunea...

Man si eu am ascultat foarte mult melodia asta si imi dadeam seama ca ce am avut noi cand am fost mici nu o sa mai aiba nici un copil.
Noi neam jucat prin parc,fumam dupa bloc,eram tota ziua pe afara dar din pacate acest lucru va disparea.

IluSSioN spunea...

@Vladea

"fumam dupa bloc" <<-sa speram ca generatiile urmatoare nu o sa ne urmeze exemplul asta:))

Trimiteți un comentariu



Va rog sa va lasati numele atunci cand lasati un comentariu.
Comentariile de tip "Anonim" nu vor fi acceptate.