http://ilussion.info http://ilussion.info http://ilussion.info

Bancuri cu Mircea Geoana...



După exit poll-urile din seara de 6 decembrie şi dimineaţa zilei următoare, când a fost anunţată uriaşa surpriză a câştigării alegerilor prezidenţiale de către Traian Băsescu, românii au prins din nou gustul bancurilor - mai precis, al bancurilor cu Mircea Geoană. Iată-le pe cele mai bune.


* O întrebare pentru Mircea Geoană: ce aţi face dacă aţi fi pentru o zi preşedinte?

* Culmea somnului: să te culci preşedinte şi să te trezeşti prostănac.

* Care e ţara cu cei mai mulţi negri? România: 49,6% sunt negri de supărare!

* În România unii sunt pro-Băsescu, alţii pro-stănac.

* Cel mai scurt banc: Geoană preşedinte!

* Băsescu: “Iarna nu-i ca vara.” Geoană: “Dimineaţa nu-i ca seara!”

* Geoană va ţine azi o conferinţă de presă. Filmuleţul cu el bucurându-se şi ţopăind pe scenă este trucat!

* Aseară Mircea Geoană a smuls înfrângerea din ghearele victoriei! (Andrei Gheorghe)

* Mă duc să mă culc. Treziţi-mă dacă iese Băsescu. Dacă iese Geoană nu mă mai trezesc. (Anonim, postare pe Twitter)

* Geoană, foarte vesel, se întâlneşte cu Iliescu. “De ce eşti asa vesel, măi dragă?” “Mi-am făcut testul IQ.” “Aşa, şi?” “A ieşit negativ!”

* Întrebare: ce au facut românii în timpul mandatului lui Mircea Geoană? Răspuns: Au dormit!

* Întrebare: Cum se pune la loc dopul la o sticlă de şampanie? Răspuns: Întrebaţi-l pe Geoană.

1 comentarii:

Teutzy spunea...

Ultimile 3 is cam cele mai bune:))
Mai era si :
Scrisoarea a III-­a actualizata: Tu ­esti Mircea ?­ Da imparate! Esti
un prost si jumatate

Trimiteți un comentariu



Va rog sa va lasati numele atunci cand lasati un comentariu.
Comentariile de tip "Anonim" nu vor fi acceptate.