http://ilussion.info http://ilussion.info http://ilussion.info

Cocalarismul e in floare...

Deci...vazand cat de repede se reproduc cocalarii in ziua de azi nu am rezistat sa nu scriu un articol pe tema asta.Pe diferite site-uri sunt tot mai multe "definitii" pentru "cocalari".Definitia din punctul meu de vedere este:

Cocalar=Cea mai "smechera" persoana cu tinichele la gat care se afiseaza pe strazi cu un comportament de gay(putin zis) si isi fac poze in diferite ipostaze cum ar fi bustul gol in baie cu telefonul in mana in fata oglinzii,cu o pitzi langa el si multe tinichele la gat si de preferat un pistol/cutit/sabie in mana,sau stand pe capota unui jeep ca sa dea impresia ca are "dinero".



Am cautat si in dex definitia cuvantului "cocalar" si uitati ce am gasit:

cocalar, cocalari s.m. 1. țigan bișnițar. 2. șmecheraș de cartier. 3. (peior. – între rromi) țigan de cea mai joasă speță

In continuare veti vedea cateva poze cu cocalarii descrisi mai sus:

Pe locul 1 in toate topurile cocalarilor este nimeni altu decat Fernando de la Caransebes(aplaudati va rog)



Nici nu mai sunt necesare cuvintele...




Un experiment esuat in Photoshop




Vi-l prezint pe cel mai credincios cocalar...








4 comentarii:

xSsJ spunea...

Chiar că abia e în floare :))

Anonim spunea...

+ de asta mai toti tinerii din ziua de azi scriu ca ****.si eu sunt tanar,am 15 ani,dar nu scriu asa.Vai de capul lor cu vocabularul pe care il au.Am colegi in clasa ce au facut referatein care au scris in loc de "plecat"-"plekt" sau "ca am fost la..."-"k am fst l"

Salut IluSSioN,sunt Darius,bafta in continuare cu blogul.

IluSSioN spunea...

Salut si tie si mersi.

Anonim spunea...

Cocalar sunt acei rromi (tigani) care, inainte, mancau gaini moarte. Informati-va mai intai si dupa aceea postati.

Trimiteți un comentariu



Va rog sa va lasati numele atunci cand lasati un comentariu.
Comentariile de tip "Anonim" nu vor fi acceptate.